Saturday 19 November 2011

Perubahan diriku

SEBELUM BERTUDUNG

nie gambar aku sebelum aku pakai tudung, kalau pakai tudung pun masa nak gie keja jea 2 gie ke tempat yang perlu bertudung jea...amacam cun tak .... hahahahha poyo jea aku


 SEKARANG DAH PAKAI TUDUNG

aku sebenar yer memang tergerak lama dah nak pakai tudung sepenuhnya... kata Mr. B kalau bertudung tue kan cantik dan sejuk jea mata memandang. aku pun alamak cantik ke aku... tapi ermm tah la..

bermulalah aku telah mengenali seseorang lelaki yang aku baru mengenalinya iaitu Mr. B. Entah mcmana tah, terbuka pulak hati aku untuk terus bertudung pada awal bulan puasa baru nie.... atas permintaan Mr. B. Choop.... korang nak tau ke nama penuh Mr B... eeermmm  xyah la yek

atas sebab-sebab nape aku leh terbuka hati nak bertudung.... aku pun tak tau, adakah kerana dari hatiku sendiri atau kerana aku sukakan Mr B tue.. mana satu ek. hehehe 

Biarlah hanya aku saja yang tau..... BIARLAH RAHSIA..
xnk citer panjang2 lebar la...cuma doakan aku semoga aku terus pakai tudung dan menjadi wanita yang lemah lembut dan ingat pada tuhan.....
byeee

No comments:

Post a Comment